Najczęstsze pytania

1. W jaki sposób mogę dokonywać zakupów?

Zamówienia można składać za pośrednictwem e-maila, telefonicznie oraz bezpośrednio poprzez sklep internetowy. Szczegóły znajdują się w Regulaminie.

2. Jak długo realizowane będzie moje zamówienie?

Czas dostarczenia przesyłki jest określony na stronie: „Czas dostawy”.

3. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak. Szczegółowe informacje znajdują się w dziale: „Wymiana i zwroty”.

4. Chcę dokonać zakupów. Czy muszę posiadać konto w glovis.pl?

Nie trzeba posiadać konta, by dokonywać zakupów na glovis.pl. Posiadanie konta wiąże się jednak z większą wygodą dokonywania zakupów oraz wieloma dodatkowymi korzyściami. Więcej szczegółów na stronie: „Program lojalnościowy”.

5. Czy istnieje możliwość osobistego odbioru zamówionych produktów?

Tak. Każde zamówienie można odebrać osobiście w naszym salonie sprzedaży w godzinach pracy. Więcej informacji na stronie: „Salon sprzedaży”.

6. Jakie są koszty dostawy paczki?

Szczegółowe koszty dostawy przesyłek podane są na stronie: „Koszty wysyłki”.

7. Jakie są formy płatności dostępne w sklepie glovis.pl?

Oferujemy Państwu następujące formy płatności:

Płatność przy odbiorze / Pobranie
Płatność przelewem / Przedpłata
Płatność elektroniczna / Karta płatnicza
Odbiór osobisty / Płatność bezpośrednia w sklepie

8. Pomyliłem się w zamówieniu. Czy mogę dokonać poprawki?

Tak. W takiej sytuacji prosimy jak najszybciej skontaktować się z administracją sklepu najlepiej telefonicznie bądź poprzez pocztę elektroniczną.

9. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?

Należność za zwrócony towar przelejemy w ciągu 5 dni roboczych od daty zatwierdzenia zwrotu.

10. W jakich godzinach czynne jest Biuro Obsługi Klienta?

Pracujemy od poniedziałku do czwartku w godzinach 8.00 – 17.00, w piątek w godzinach 8.00 – 16.00 i w sobotę w godzinach 9.00 – 13.00.

11. W jakim celu wykorzystywane są moje dane osobowe?

Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na podany przez Państwa podczas dokonywania zakupów adres e-mail będziemy wysyłać Newsletter, jeśli wyrażą Państwo na niego zgodę. W każdej chwili można też z niego zrezygnować.

12. Czy i w jaki sposób mogę zgłosić chęć zmiany moich danych osobowych?

Zgodnie z postanowieniami ustawy o ochronie danych osobowych z dn. 29 sierpnia 1997 r., Dz.U. nr 133 poz. 883 z późn. zm. mają Państwo prawo wglądu w swoje dane oraz możliwość ich poprawiania, uzupełniania, uaktualniania, sprostowania oraz żądania usunięcia.

Swoje dane osobowe można zmienić samodzielnie po zalogowaniu się w zakładce: „Twoje dane”.

Można także napisać e-maila na adres: info@glovis.pl lub tradycyjnie – wysłać list polecony na adres: Salvo Polska, ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry i poprosić o stosowną zmianę.

13. Nie mogę się zalogować. Co robić?

Prosimy upewnić się, że adres e-mail w polu login oraz hasło zostały wpisane poprawnie. Warto zwrócić uwagę na wielkość liter, a także na wciśnięty klawisz „caps lock” na klawiaturze komputera.

Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, prosimy kliknąć polecenie „przypomnij hasło”. Pojawi się wtedy komunikat z prośbą o podanie adresu e-mail, na który wyślemy hasło.

14. Czy dostarczacie przesyłki poza Polskę?

Tak, wcześniej jednak prosimy o kontakt telefoniczny, gdyż koszty wysyłki w takim przypadku mogą się różnić od tych podanych na stronie www.glovis.pl.

15. Czy mogę zmienić hasło do swego konta?

Tak. W tym celu należy się zalogować i wejść w zakładkę: „Zmień hasło”.